Sista dagen med ren kur

Godmorgon läsare! Hoppas ni har haft en fartfylld helg med massa roligheter :-)
 
Idag är det sista dagen med ren kur. Det innebär att sista dagen man använder cambridge som enda näring. Nu ska upptrappningen börja.
 
Upptrappningen innebär att man äter 100 gram protein. Så imorgon ska vi börja med att äta lax, längtar ;) Endast lax och inget tillbehör. Man fortsätter att dricka sina 3 shakes med 2 liter vatten. Man ska få i sig ca 600 kalorier/dag.
Detta ska man köra i minst 1 vecka och efter 3dje dagen ungefär ska man tillsätta mer grönsaker/dag. Fick tips av en att man det bästa är att äta gröna grönsaker och allt ovanför jord, det ska jag definitivt göra!
 
Ställde mig på vågen imorse och oj så glad jag blev -4kg är det nu och mer ska det bli!
Imorgon ska jag väga mig och skriva in det i "boken" som jag har. Då får vi se vad vågen visar, det är så olika om man gör det på morgonen eller kvällen. Mitt i allt väger jag mer, eller så mindre.
Jag ska även mäta mig som jag aldrig har gjort innan vi började. Exited är jag!
Börjar känna att man blivit lite smalare kring ansiktet och även magen, så jag är nöjd.
Jag ska även på gymmet idag och se hur mycket kraft man har. Har varit riktigt duktig i veckan och varit ute och rört flärret 4 gånger, idag blir det 5e. Hejja hejja!
 
 
 


Kommentarer
AK

Åh Maggi du är så himla duktig! :D Hejja hejja!

2012-10-25 @ 22:10:07
URL: http://chipsfetto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0