UTMANING

Har blivit utmanad av fancy, ska se om jag klarar av att skriva 10 saker ni inte vet om mig!
Here we go!
 
1. Är både lypsyl och smorsel beroende, har minst 3 lypsyl hemma. Minns en gång när jag inte hade lypsyl och var superdry, fick jag ta matfett. Rekommenderas ej! Sen smorsel är ju bara ett måste, usch och fy för torr hud. Speicellt händer, dom ska va babylena!
 
2. Jag är den riktiga känsliga tjejen, alltså for real! Jag skulle kunna börja gråta nu, här och nu.. Många gånger man sett på tv och någon på tvn börjat gråta, då kommer klumpen i halsen och där sitter jag.. och lipar med dom. Sen skrattar jag lite för mig själv, torkar bort tårarna och inser hur patetisk jag är. Kan även tving fram tårar, minns när vi var på kalas när vi var mindre, vi gömde oss från dom andra. Jag, Carolin Dahlberg och Nikas Granlund tävlade om vem som kunde börja gråta först. Men då var Carro bäst!
 
3. Nyligen så har jag blivit äcklad av getingar, alltså jag får hurvens när jag ser dom! Fast dom är små och kanske lite oskyldiga så är dom äckliga!! Hade en stooor geting i taket i mitt rum i somras, jag gjorde allt för att inte komma nära den och döda den. Så jag testade lite andra metoder som ex kasta pantflaskor, dammsuga upp jävlen och mosa den med en skurmopp. Tyvärr så lyckades jag inte så jag sov på soffan istället. Nästa dag var den död. HEHE
 
4. Jag har en liggande garderob, både hos mamma och pappa och i min förra lägenhet. Men nu har jag 174 st stående garerober i nyläggan så förhoppningsvis ska jag skärpa mig. Men det blir så när man inte vet vad man ska ha på sig, man snör det på golvet.
 
5. Min mor tycker jag även är hopplös på att återställa saker, jag brukar låna rätt mycket saker av henne. Kläder, kammar, hårsaker och smink. Sen vipps så är dom inte på sin plats efter jag har använt dom. I said sorry mama!
 
6. En konstig sak som jag brukar göra, som jag märkte nu. Jag brukar hålla handen och känna på mitt nyckelben. Kanske låter mongo men jag gör det hela tiden. Fråga mig inte varför heller. Men det är som roligt och pilla. Att ha synliga nyckelben är även snyggt!
 
7. Isället för "bad hair day" så har jag bara en "bad day". Alltså jag vaknar på morgonen och vet att hela dagen blir dålig. Och det blir den, allting går dåligt och jag borde inte vistas bland folk. Borde sitta inne i en isoleringscell med mycket slabb så jag eventuellt blir glad. Men det känns rätt gött att man har en sur/dålig/otrevlig osv dag typ 1 gång i månaden. Då är man lixom förberedd plus att man nästan är glad alla andra dagar!!
 
8. Jag vill vara in lööve. På riktigt! Känns som att jag har snart allt, fast jobb på världens bästa jobb, egen lägenhet som är mitt hem, en bil som jag alltid får låna och har underbara vänner och familj. Alltså jag har så många fina saker i livet men saknar en liten person som jag hade tänkt skulle förgylla min dag lite mer. - Gillar du mysiga promenader på stranden? Var vänligen kontakta mysigamagda_17..
 
9. Har haft en bilddagbok där jag har varit oseriös och lagt ut en massa bilder när jag är påååp, kommer ni ihåg sånt? Lite peace tecken vid ögat. Här får ni en smaskig bild:
 

Kan även tillägga att jag älskade junkyard! Back in the days var det baggy jeans, en t-shirt och bandana som gällde. Har en massa gamla volcom tröjer också som jag än inte kastat..
Denna på bilden har jag kvar, kan väl tycka att den inte sitter lika snyggt nu. Men man vill som ändå ha kvar den!
 
10. Last thing about me.... Och sen en sak som kanske är lite uttjatad av oss tjejer. Men jag är inte nöjd med min kropp. Inte för fem öre. Men när jag känner mig äcklig och fet så käkar jag. Då blir man automatiskt fetare. Det kan ju vem som hellst räkna ut. Jag skulle vilja vara smalare och ha mindre bröst. Men kurvorna får vara kvar. Vill inte vara en sticka. Men mitt nästa mål här i livet är att väga 60kg. Nästa vecka ska vi börja på camebridge, då ska jag ge gärnet så att man känner sig bekväm i sin kropp igen! Så då får ni hålla utkik om det sker någon förändring. För nu är jag less, fruktansvärt less. Det är en liten fundering som pågår i min hjärna ungefär 2-3 gånger om dagen. Time to make a change!
 
 
Tackar för mig denna gång och hoppas det var kul att läsa. Det var fasen jobbigt att komma på dessa saker!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0