go fancy, it's your birthday!

Idag fyller fanny år, hurra hurra! Och så barbro då förståss, att ICKE förglömma.

Dert firar vi ikväll med lite drinx och mos samt dansbandsmusik :)
Jobbar imorgon hela dagen så det blir lugna puckar, hade först tänkt stanna i Luleå men nee.. Detta ville jag inte missa!
På lunchen drog jag en veva på schtan och handlade lite presenter, hoppas dom blir nöjda. Vem skulle inte bli det lixom?
 
Nä, halv 7 signar jag ut och beger mig till pärlan!
Imorgon är det sista helgen jag som över i läggan. Hur crazyyy?!?!
 
SLänger in en liten liten bild på oss på finmiddagen, nästa helg kör vi igen!


Kommentarer
Fanny

Men tack maggisen!:)

2012-09-25 @ 22:19:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0