I need a dollar dollar, a dollar is what i need

Alltså fy vilken jobbig kväll jag hade igår!
Slutade kring 5 och hann en sväng på Åhlens för att kolla in lite saker till läggan. JAG VILL SHOPPA NUEE.
Efter en halvtimma så vart jag grymt sällskapssjuk att jag höll på att dö. Gillar inte att vara själv...
Det hela slutade med att jag somnade mitt i allt och som i tidigare inlägg så hade jag lovat mig själv att dra på gymmet. Var ju inte alls sugen på det när jag vaknade men he var bara att he sig iväg! Gick rätt bra, körde ett bra pass armar. Möör i kroppen idag, jovisst!

Idag ska jag däremot inte vara forever alone. glad tjej om ni frågar mig :-)
Louise kommer och förgyller min vecka!!



Kommentarer
Louise

Alltså jag ser ut som vääärldens drygaste på den här bilden egentligen :P haha

2012-09-05 @ 08:56:53
URL: http://louiiiselofgren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0