min ledig dag!

Tjing tjing!
Igår var jag som sagt ledig, oj så skönt det var :-)
Och hör och häpna, jag fick min efterlängtade sovmorgon! Klockan halv 11 närmare bestämt, när hände det senast?
Hade lite morgonmys med den där clittyn, vi gillar varandra nu! (Hon gillar annars bara mamsen, okej?!)
Så söööt hon e ibland...men bara ibland!
 
Dagen fortsätte och jag for och hänge med potchen ett tag, han var och avverkade lite skog.
Även jag fick testa och tjoo vad kul det var! Kanske ska byta karriär? För grym var jag!!

 
Sen vart jag rastlös igen.....Alltså jag kan inte sitta still när jag är ledig!
Jag hade ju lovat Billy the bitch att jag skulle hjälpa han måla en vägg, så jag och fannsan drog dit och målade. Plus en dörr som blev förjävla ful.. Ska inte bli målare helt enkelt ;)
Men måste säga att det himla kul att göra nå annat, så ni som vill ha hjälp på erat jobb någon dag så säg till! ( fast jag måste ju va ledig då förstås)
 
Idag ska jag packa packa packa och putsa fönster, kanske inte världens bästa kvällsysselsättning men ett måste!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0