nostalgisk

Har tagit mig i kragen och börjar rensa i lägenheten. Allt skit man har samlat på sig alltså. Men samtidigt så mycket minnen.
 
Jag har suttit och småflinat för mig själv i en timme när man hittar saker som körkortsbevis, båda mina småföretagande-böcker (som man egentligen skulle ha lämnat tillbaka till skolan), meine süße pepparkakan som jag fick av Maria och Kaj, mitt presentkort jag fick av Kultan när jag hade praktiserat där, APU- rapport om praktiken i Västerås, 13 st 3D brillor, 120 kondomer och 5 st coola junkyard klitermärken ( från min coola tid i livet)

Ja och mycket mycket mer! Nu är det då 1 stor sopsäck mindre och imorgon ska jag börja packa in i kartonger lite smått. Och imorgon kommer Adam(som ska ha läggan) och kikar på soffan, soffbord och tv-bänk, hoppas han vill köpa!
 
 
Nu är min kropp och ögon trötta! Sleep tight


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0