Ork it

Oj så längesen man skrev men känner att jag vet inte vad jag ska skriva!
Kanske jag får ihop lite ändå...
Helgen har varit bra som vanligt! Vart en tripp på Ikea med fanny, duuusen och barbro! Tur att grabbarna följde, vet inte annars hur vi hade klarat oss med att lasta på släpet och burit dom tunga sakerna;)
Men det var en rolig dag, vi fick fara på ikea och gå lös och grabbarna fick dricka i bilen. Alla glada och nöjda :))
Så har införskaffat en byrå, bäddmadrass, nya tallrikar och glas plus lite små saker. Sen när jag får läggan blir det en till tripp och köpa meer!

I måndags så hade vi förvaltningsdag, alltså hela kulturförvaltningen.
Dagen började med att vi käka frulle i restaurangen och lite info. En visning på norrbottensteatern samt lunch. Sen hade vi guidning på isbrytaren Freja. Mycket intressant och cooolt!! For vidare till Uddebo, där ett gäng killar har gjort en stooor grafittimålning, man blev sjukt imponerad, det var inte en liten en!

Annars så rullar jobbet och redan onsdag. Har hunnit med mycket träning faktiskt,. go me!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0