Tare lugnt

Snart fredag och det innebär en lugn helg. Känner verkligen att jag måste få ta det chill och vara släppa allt som pågår i min hjärna. Men känner jag mig själv så kommer jag dö av tristess om jag bara sitter hemma ihelgen.
Vad skulle man ha velat göra? En tripp till IKEA skulle sitta fint, men dock så vet jag inte hur jag vill ha det så det kanske bara är onödigt. Fiska har jag inte heller gjort nå i sommar, usch och fy! Det måste vi hinna med.
Och sen har jag en liten önskning att följa och jaga någon gång, fast det där med att vara tyst är ju inte riktigt min grej...
På nått sätt så är ju detta den tråkigaste perioden på året. Men kan ju it göra nå... För varmt för att åka skidor och skoter och för kallt för att bada och sola. What to do?!
 
Ska höra med mina kompanjoner om vad vi ska hitta på för bus!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0