They can read all about it

Morsning morsning läsare!
Hoppas eran helg har varit bra och att ni har söndagsångest för att det är jobb imorgon,.
Själv sitter jag på jobbet och ska vara här 2 timmar till, sen får jag min efterlängtade helg! loveloveloveIT
Jag har nyss blåst upp ca 50 ballonger som alla kids ska få som är på barnföreställningen idag, det är så härligt att se hur riktigt lyriska dom blir när dom ser en ballong. Kan väl förknippas med när vi ser en spritflaska, jävlat lyriska! crazymotherf....

Längtar som en gnu tills jag ska få lägga mig i en schön soffa, bara dega, knåda och jäsa hela dagen!
Och nåt kul såhär bara random, 1 vecka kvar som Lulebo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0